Och vinnaren är... Ryssland?

Så var det över för  denna gången. Igår avgjordes ESC i Belgrad, eller "The Belgrade" som den blonda Paris Hilton -wannaben sa. Och vinnaren blev, lite oväntat Ryssland, jag trodde att Ukraina skulle vinna.
Och Charlotte på 18:de plats?! Hello! Hon förtjänande att komma högre upp. Jag tyckte att hon gjorde bra ifrån sig, det är östeuropas fel! Ut med öst! Okej, vi i Norden röstar också på vardnra men dem är ju många fler... Fusk. Jag tycker att de får bli Sovjetunionen igen, då blir ju allt ett land, smart plan va?
Frågan är om man ska vara med nästa år, vi hamnar ju bara bland de sista hela tiden. Jag menar, hur kunde Frankrike då en bättre placering än Sverige? En skäggig man med solglasögon som knappt kom med på bild i tv. Mina favoriter var Sverige , of course, Norge, Dannmark, Island (hehe) och Armeninen. Vis ses i Ryssland nästa år då!

Och hur bra var inte Björn?! "And 12 points to Sweden, no you cant vote on your own..." Han äger fett.


image66


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0