Personalfest

Igår hade vi på McDonalds personalfest. Jag var ganska nervös innan jag gick gick dit, hur skulle det vara? Sen var jag även osäker på vägen dit också, tänk så skulle jag inte hitta?... Men jag körde till Maria Park där vi skulle vara och där fanns några fina McDonalds ballonger uppsatta på parkeringen så jag antog att jag var rätt ;)
Det första vi gjorde var att gå tipsrunda (jag fick 8/12) och sen fick vi mat. Alla jag berättat för har sagt: "Åh, får ni McDonalds mat då?" Det fick vi inte! Det blev pastasallad, vi är väl inte så rika, haha.
Sen hade vi tävlingar - vårt lag vann! Woho! Fick lite konstiga pris, typ diskborste och iskubar och sånt (men jag ick choklad :p).
På det hela taget gick allt bra och det blev en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0