Solen är här!

Det är så underbart när solen är framme och man kan vara ute och njuta. Brun blir man också, inte helt fel...
Läste nyss ut min bok "Är det någon där?" av Marian Keyes, den var rikitgt bra! Jag rekommenderar den. Läs, skratta och gråt.
Snart ska vi till kusinerna som fyller år. Nelly fyller 15 och Tobbe 23, det ska bli trevligt. Men kommer inte kunna vara med hela tiden för jag börjar jobba halv nio och får inte gå hem förrän klockan fyra.... Inget jag direkt ser framemot (förutom pengarna ;) men det blir säkert skojsigt med alla hamburgare och tusenmiljoner folk som är hungriga på natten!

image50
Marian med sin bok. En dag ska jag också skriva en bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0