Stan och Espresso House

Härligt att vakna upp idag - helt ledig! Åt en lång frukost och var sen ute med hunden. Sen stack jag til biblioteket och eftersom Ellen hade håla kom hon hem till mig och vi åt lunch tillsammans.

Vid ett träffade jag Elin och vi cyklade ner till stan. Vi gick och strosade och jag köpte balväska! Eller, jag köpte två för jag visste inte vilken som passade bäst, får väl lämna tillbaka en av dem sen. Och sen gick vi till Norra hamnen och köpte scones och caffe latte på Espresso House. Vädret var underbart! Till och med nästan för vamt där vi satt men jag klagar inte, hellre för varmt än kallt. Var första gången jag köpte caffe latte faktiskt, men den var god, inte som chai latte alltså.... Haha. Så där satt vi och mös i solen, underbart!

image61


Här i Norra hamnen på Espresso House satt jag och Elin i solen och njöt.


Kommentarer
Postat av: alva

Åh, vad mysigt!

2008-05-21 @ 19:38:28
URL: http://alvvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0