Stryka i balklänning

Alldeles strax kommer Elin och hennes mamma och hämtar mig. Då åker vi ner till en klasskompis i stan för att träffas och prata lite innan det blir dags att gå ner till Sundstorget där alla balmänniskor samlas. Jag är nervös!
Imorse åkte jag tillsammasn med min syster Ellinor till frisören som satte upp mitt hår, sen åkte vi hem och jag gjorde manikyr och pedikyr på mig själv (resultatet kan vi diskutera) och sen åt jag och därefter sminkade jag migoch packade balväskan.
Just, det, kom på att jag behövde styrka min bolero så det stod jag och gjorde i min balklänning, inte en syn man ser varje dag... :)
Nu kommer dem om 14 minuter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0