5,6,7,8

Nu är jag nyss hemkommen från min första dansträning på fyra eller fem år och det var kul :) Fast det är tur att jag har gått lite på step under tiden, annars hade jag nog inte kommit ihåg det så bra. Vi var sex tjejer som var med, få se om vi blir fler! Fast jag tyckte det var lagom så, annars får man inte plats... Sen kom vi in på musikaler, en av dem som var med har till exempel gått musikallinjen. Och jag och den andra av tjejerna som sett Mamma Mia älskade den. Så jag sa att vi kankse fick byta inriktning på gruppen och ha musikal inriktning istället, för det blev vi alla eld och lågor över.
Jag kan ju inte säga att jag har så stor erfarenhet av musikaler, har bara varit med i en och då sjöng vi inte själva ens, men det var så kuuuul! Det var i nian när vi satte upp Grease för att samla ihop pengar till klassresan till London vi skulle på. Jag spelade Rizzo. Yeah. Men åh, jag älskar musikaler! Vi får se vad som blir av vår grupp, om inte annat är det kul att bara träffas. Vi stannade kvar en timme och bara pratade. Det var rikigt trevligt, jag säger bara det: vill du ha vänner så börja bibelskola! Så mycket människor man lär känna och alla är så trevliga :) Börja bibelskola! Dansa och var glad! Woo!


Grease "We come together as one tjobidoaupa..."

Kommentarer
Postat av: helena

Hej!



Man ska kanske börja bibelskola nästa är:) Det verkar vara hur bra som helst.

kram

Helena

2008-10-15 @ 20:48:52
Postat av: jonte

hej hur mår du? jag önskar mig i julklapp lego och Lego Star Wars Platinum fins på cdon.com

kram jonte:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-16 @ 18:10:15
URL: http://ellaan2.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haham okej, då vet jag det Jonthe :)

2008-10-16 @ 20:18:49
URL: http://handkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0