Det luktar höst

Det luktar höst idag i Uppsala. Just nu är hösten fin med alla gula och röda löv men sen när det blir grått och ruggigt är det inte lika kul...
Hade prov i skolan idag, det gick bra, men kunde gått bättre :P Men det kan det väl nästan alltid.
Efter skolan följde jag med Celie hem eftersom hon varit i Helsingborg över helgen och fått med lite grejer upp till mig. Så vi åt lunch tillsammans och pratade, vad mcyket man kan prata om, haha. Sen var det dags för mig att åka hem och skriva det jag lovat att skriva till Helping Hand, om var deras pengar går till så att de kan sätta upp det i deras skyltfönster. Nu har jag i alla fall börjat med det, fast kommer nog att få skriva om det några gånger.
Om tio minuter ska vi ha bönegrupp, men vi ska vara hos Alexander och Christoffer idag så jag har inte så långt att gå om man säger så... En trappa ner och så är jag framme :)

Kommentarer
Postat av: erika

Jag saknar dig..men kul att du har det bra!!! och vi kommer inte att träffas på typ ett år!!!!!!!

2008-10-06 @ 21:42:32
Postat av: Josefine

ah!!! Det är galet!!! Vilket datum åker ni?

2008-10-07 @ 19:53:28
URL: http://handkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0