Halva veckan som mötevärd avklarad

Redan onsdag! Jag hinner inte med i dagarna. Denna vecka är det min tur att vara mötesvärd, eller mötesvärdsassistant för att vara mer exakt. Det är kul att vara med och hjälpa till och ha lite ansvar. Det enda dåliga är att man ska vara där kvart över sju på morgonen. Det är inte så kul... Men det är bara i fem dagar klockan ringer vid sex, så det går :)
Idag har jag då varit på bibelskolan och sen var jag med på böneskolan (det är frivilligt) och så pratade jag och Chrsitoffer lite med vår nye amerikanske vän, som också är mötesvärd. Ja, just det, Josefine fyller år idag! Så på fikarasten sjöng vi för henne :) Jag och några andra gav henne även 19 rosor.
Sen har jag pluggat inför provet vi ska ha imorgon, vårt första! Jag har hört att de inte ska vara så svåra men man vet ju aldrig och jag vill ju göra bra ifrån mig och man vet inte rikigt vilken typ av fråger de kommer att ställa. Men det ska nog gå bra och grejen är ju den att jag vill lära mig, inte bara till provet utan för resten av livet.
Ikväll är det även möte som jag tänkte gå på, men då är det nog bäst om jag sliter mig från datan och börjar öva lite mer på provet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0