Josefine och Josefine

Snygg rubrik, eller vad säger du? Jag har ju blivit vän med en annan Josefine här på bibelskolan. Hon är också född 89, är mötesvärdsassistent som jag, stavar också sitt namn med e på slutet men hon är lag nord och jag är lag syd. Hon kommer nämligen från Luleå och jag är som bekant från Helsingborg. Lite roligt är att våra föräldrar gick bibelskola tillsammans...!
I onsdags så fyllde hon år och ikväll ska jag till henne för att hjälpa henne att göra en tårta tills imorgon då hon skulle fira lite. Det ska bli skoj. Jag och Alexander åkte hem till henne efter kvällsmötet i onsdags och överraskade henne. perfekt är att hon bara bor några minuter bort.
Efter att tårtan är gjord ska vi ner på stan och vara med på "Street mission", Livets Ord ställer ut bord med kaffe och kaka, pratar med människor och nattvandrar. Idag ska jag ha långkalsonger på mig - sist jag var ute höll jag på att frysa ihjäl ( det där med kläder efter väder hade jag inte rikigt fattat då).
Just det! En sak till som förenar oss är att vi båda har dålig syn, haha. Är båda nästan blinda på långt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0