Jul på Ikea

Idag tog jag cykeln och begav mig till Ikea, första gången sen jag var där med mamma då jag flyttade hit. Anledningen till att jag åkte dit var för att jag skulle köpa nål och tråd (min väska har börjat spricka) men det gick inte att bara köpa det utan det fick bli ett helt set med sysaker, så nu är jag utrustad! Och syslöjd som var mitt favoritämne....
När jag då var på väg mot kassorna så såg jag att de höll på att sätta upp julsaker! Det är bara den tredje oktober och redan julsaker! Otroligt. Jag älskar julen men är det inte för tidigt med julsaker? Man kan väl åtminstone vänt till början av november? På ett sätt är det ju kul att det är så tidgt för då kan mna njuta längre av det, fast samtidgt så kanske man tröttnar och det blir en stress över det hela. Jul ska det vara på julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0