Lång skoldag...och pannkakor?

Idag var jag i skolan till klockan fyra, elelr ja, jag var hemma i en halvtimme och åt lunch men sen var jag tillbaka igen. Först var det då den "riktiga" skolan och sen var det böneskola och sen gick jag, Kajsa och Sofie på en lektion som Livets Ords Universitet hade om Israel och församlingen. Intressant!
Sen kom jag då hem lite efter fyra, det var nice... Då frågade jag Christoffer om han ville följa med på en promenad så då gick vi en runda bland alla höstfärger. Efter det blev det lite plugg och sen data och nu funderar jag på att göra pannkakor, känne rmig sugen men i så fall måste jag gå och handla mjölk ( och sylt hade varit gott...) och jag vet inte om jag orkar, haha. Fast jag skulle behöva mjölk till frukost också, så jag får nog åka ändå. Är ju inte långt till affären, några minuter med cykel, men det är ju kallt... Också är jag lite lat, hehe. Men, jag ska nog ta tag i det och cykla iväg! Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0