Mötesvärdsvecka

Idag börjar min mötesvärdsvecka, kul men jobbigt att vara där en timme tidigare varje morgon. Helgen har varit trevlig. ungdomsmöte i fredags och i lördes jobbade jag och sen åkte jag hem till Celie och Sandra för vår pastor från Helsingborg var på besök, det var kul att träffa honom! Vi kom fram till att skåningar har mer roligt än andra. Sorry alla ni andra. Nä, men allvarligt, jag tror, eller det är vad folk sagt som flyttat till Skåne i alla fall , att skåningar är mer prestigelösa än andra. Var lite som du vill helt enkelt. Kanske att det är så...
I söndags var det gudstjänst, det var jättebra! Joakim Lundqvist talade om äktenskapet (eller före och efter) eftersom det var Äktenskapets dag.
På kvällen kom lite folk hem till oss (med det menar jag till mig, Christoffer och Alexander) och så tittade vi på film, fikade och pratade. Very nice. Snart ska jag iväg på bönegrupp, eller nsart och snart, halv sju börjar det. Men måste till bibblan först och lämna tillbaka böcker. Orkar inte, men det är sista dagen idag så vill jag inte ha böter får jag allt pallra mig iväg. Snart...


Kommentarer
Postat av: helena

äktenskap/Joakim Lundqvist:) låter bra,,,,,,

fastern

2008-10-20 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0