Nu har de åkt...

Familjen (minus Ellan) var här i helgen och dte var underabrt att träffa dem!! Har ju inte sett dem på två månader. Skönt att bli lite omhändertagen och att bara vara tillsammans med dem. på fredagen hade jag gjort pizza tills när de kom (pizza på fredag, ovanligt...). På lördagen var vi Stockholm och gick lite i affärer och var på Historiska museet och efter att åkt bil i typ en timme, någraenstaka kilometer hittade vi en parkering och kunde äta. På McDonalds, var annars ;)?
När vi kom hem blev det myskväll!! I like.
På söndagen var vi kyrkan och de fick träffa några av mina nya vänner och sen åkte vi hem och åt lite och sen åkte jag och mamma till Ikea, Ö&B och Ica medans pappa, Mickan och Jonthe fixade trädgården (helt frivilligt). Sen blev det tacos på kvällen och ännu en myskväll.
Imorse var det dags att säga hejdå... Sorgligt. Men ska försöka att komma ner någon gång i november!

Kommentarer
Postat av: Anonym

försök säg vilken helg du ska åka ner så kan jag hjälpa dig att hålla utskick efter billiga biljetter på sj eller tradera. Det är ju lite dyrt att inte beställa långt innan. Men jag hjälper dig såååå gärna. (tycker bara det är lite roligt)

kram helena

2008-10-27 @ 21:43:02
Postat av: Josefine

Tack! Ska kolla upp när jag är ledig, och om jag är det,framförallt...

2008-10-28 @ 14:34:41
URL: http://handkram.blogg.se/
Postat av: Thomas

Hej Jossan!

Nu är vi hemma efter fina dagar på Gotland och Uppsala. Tack för dagarna hos dig. Det var jättekul att få träffa dig.

Nu är vi hos Farmor oh ska käka lite.(Helena , Maj-Britt och Lundells är också här.

Kraaaam! Pappa

2008-11-01 @ 20:15:19
Postat av: Ellen

Jossan ! Hoppas du kan komma i nov ! Meddela mig då :) vill inte ha något bestämt den helgen då :)



KRamar

2008-11-03 @ 22:25:27
Postat av: Mikaela

Det var roligt att fixa trädgården :) hehe<3

Kraaaamm Mikaela

2008-11-18 @ 18:00:24
URL: http://hoorsefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0