Pancakeparty

Ja, idag var jag på pannkakskalas :) Trevligare partyn får mna ju leta efter. Det var min stolsgranne Trygve från Norge som bjöd mig och några andra på pannkakor hemma hos honom efter bibelskolan. men han hade en liten speciell grej med sina pannkakor, han har bacon, bananer, socker och ost på dem... Det ni. Fast idag skippade han baconen. Jag fårgade om det var norskt att göra så, men det var tydligen hans egen idé, haha. Jag provade att ha banan i pannkakan och det var helt okej! Ganska gott faktiskt. Men det slår inte pannkakor med socker, sylt och grädde (eller glass). Så där satt vi och mös med pannkakor (ja, sen fick vi även glass) och pratade. Det var nice :)
Lika nice var det inte sen när jag kom hem för då bestämde jag mig för att storstäda, så det blev ordentlig damning och dammsugning och rengöring av köket. Men nu känns det bra!
Och snart dags för kvällsmat, magen börjar prata med mig snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0