Tårtbakning och nattvandring

I fredes kväll åkte jag och Kajsa hem till Josefine för att baka en tårta och då blev det även lite tjejsnack.. ;) Det är alltid trevligt. Sen kom en av killarna som hon bor med hem och då blev vi helt tysta, han bara "Jag ska gå snart igen" och då fnittrar vi som värsta tolvåringarna.
Tårtbakningen tog lite längre tid än väntat så vi blev lite sena till nattvandringen vi skulle med på. När vi kom dit hade de redan bett och de höll på att dela in grupperna. Vi kom alla i olika men jag hamnade i en trevlig grupp. Bla med Mark och en kille från Usa som är med i min mötesvärdsgrupp som heter Abram. Nattvandringen gick bra och jag fick prata med lite folk fast inte så mycket, jag pratade mer med de som gick bibeslkolan, haha. Men jag fick en mascara av en man, han hade hittat den på bargolvet när han drack öl och jag skulle hålla i den hela tiden, jag fick inte lägga ifårn mig den "Den är till dig, Josefine!" sa han hela tiden. Jag bara "Ja, tack så mycket". Vad ska man annars göra?
Sen försökte Abram lära mig nån amerikansk fokdans, det gick väl sådär eftersom jag var så trött...  Vid två var vi hemma och då somande jag snabbt, kan jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0