BILDER!

NU har jag fått några bilder av Christoffer som jag tänker visa för er. Det är bilder på några av dem jag umgås mest med, men några saknas, men när jag köper en egen kamera (när kommer det att hända?... Någon gång i alla fall :P) får ni se mer! Eller så får jag tigga lite fler bilder av Christoffer :)


Jag och Christoffer ler vackert. Lovar att vi inte bits.


Bild från en lektion.


Alexander på sitt rum med gitarren


Här gör dem en lek, men jag har tyvärr åkt ut...


Mark när vi skulle ut och nattvandra


Representanter från Norge: Catrine, Camilla och Stian


Cafeterian. Männsikor i alla åldrar från världen över


Alexander och Christoffer. Foto från första dagen.

Kommentarer
Postat av: erika

KUL MED BILDER! :)

2008-09-19 @ 16:52:40
Postat av: Josefine

Ja, vad bra :)

2008-09-21 @ 19:35:51
URL: http://handkram.blogg.se/
Postat av: Ellen

:) ser ut att ha kul :)

2008-09-22 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0