Du ska jobba nu...

Igår hade jag varit på Helping Hand (lIvets Ords second hand affär) för att jag ska hjälpa dem att skriva om vad pengarna går till och så (spännande för övrigt) och när jag kommer ut därifrån ser jag att jag har ett missat samtal från McDonalds så jag ringer upp och då undrar de var jag är eftersom jag ska jobba just då... Jag får typ panik och cyklar hem och byter om och snabbt dit. När jag kom hem så tittar jag på mitt schema för att se om jag missat att jag ska jobba men då är det så att september schemat visar bara till vecka 39 och oktoberschemat har inte med måndagen och tisdagen på vecka 40, så det har ju blivit en miss. Så det var inte mitt fel som tur var.
Men! Som om inte det igår var nog så ringer de idag igen... Då sa jag att det var fel på mitt scehma och att jag visat det för en annan arbetsledare och undrade hon om jag kunde komma i alla fall men då sa jag att jag egentligen inte kunde för jag skulle göra en sak som hade med skolan att göra (vi har nämligen bönegrupp ikväll) och då sa hon att de fick försöka ordna det på något annat sätt. Men jag kände mig jättedum och började nästan gråta när jag lagt på, så plikttrogen är jag. Då fick jag ringa mamma... Hon sa att det inte var mitt fel och det vet jag ju att det inte är men det känns ändå dumt, men nu släpper jag det! Så, bort. Jag kom ju faktiskt dit igår på en kvart och det är svårt att veta att man ska jobba om det inte står på scehmat... jaja, Det blev ett fel, och det är inte mitt och jag tror att de överlever några timmar utan mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0