Födelsedagsfest

Igår var det party på min rad på bibelskolan ;) Jag sitter bredvid en tjej som heter Seghen och hon fyllde 19 igår plus att killen som sitter bredvid henne hade namnsdag, Tryggve (han är från Norge). Så jag hade gjort små kort till dem som de fick och en liten godisbit. Sen blev jag hembjuden till Seghen och hennes kompisar, som också fyllde år , för att fira dem på kvällen. Som tur var slutade jag jobba klockan sju och de skulle börja efter åtta. Så när jag slutat jobba cyklade jag snabbt hem och gick ner till C och A i källrane och frågade när vi skulle åka (C har bil, vilken lyx! Fast idag åker han hem till Edsbyn för att sälja den). De sa att jag hade en halvtimme på mig. Så jag duschade och sminkade mig och gjorde mig i ordning men äta fick jag göra i bilen... Med mig hade jag chokladbollar som var mitt bidrag till kvällens fest. C hade sagt att han ville hem i tid, kanske runt tio någon gång och det tyckte jag var bra, för vi skulle ändå till skolan imorgon. Men vi var inte hemma förrän vid halv tolv, tolv... Så idag har jag varit trött, haha. Men! Igår fick jag ett ett brev av Ica eftersom jag har blivit medlem där och där fick jag en kupong där det stod att jag fick ett paket gratis kaffe och kanelbullar, så jag sitter just nu och dricker kaffe :) Kaffefilter lämnade pappa kvar innen de åkte, ifall jag någon gång skulle dricka kaffe eller bjuda någon på kaffe (som jag då aldrig trodde att jag skulle äga) men vilken tur att han lämnade kaffefilter, för nu kan jag både dricka kaffe och göra goa chokladbollar, hihi. Pappa vet bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0