Hej alla!

Nu sitter jag äntligen här vid datan för att uppdatera mig. Har varit lite dålig på det den senaste tiden, anledningen är den att jag inte haft tid. men nu är jag här och jag såg på min mejl att jag fått lite bilder på mitt rum som jag lägger ut imorgon (förhoppningsvis...;) så då får ni see hur det ser ut, ungefär i alla fall, på bilderna håller jag på att flytta in så det är lite rörigt.
Idag var jag på gudstjänst och då var det faktiskt även en vigsel! Det var fint men jag skulle aldrig göra det så, ett bröllop på en förmiddagsgudsjänst i en "modern" kyrka med massa männsikor jag inte känner, nej, rikigt så har jag inte tänkt mig det. Efter gudstjänsten cyklade jag och Chrsistoffer med Celie och Sandra hem till dem där de bjöd på fika. Mycket trevligt! Hoppas Chrsitoffer också tyckte det, vi pratade nämligen en hel del om bröllop och olika sätt att förlova sig på...
Sen var vi tvugna att gå eftersom jag skulle börja jobba vid fyra och nu är jag nästan precis hemkommen från jobbet, har duschat och fått i mig mat.
Helgen har till största delen bestått av jobb... Tråkigt men nödvändigt. Fast idag var ganska kul för en kille som jobbar där fläser statsvetenskap och imorgon skulle de ha ett seminarium om hur en god kristen ska förhålla sig till staten, så han undrade lite hur jag såg på det och så. Sen kom vi även in på annat så det var kul att prata lite med honom, får höra hur det gick för honom sen på seminariumet och själv ta reda på lite mer.

I torsdags kväll så var ju Christoffer och Alexander på besök, jag hade bakat och de hade glass, det blev en välidgt bra stund, eller timmar blev det till sist. Mycket att prata om! Sen blev vi avbrutna av Johanna (den tredje rumskamraten) som skulle flytta in lite grjer och behövde hjälp. men dte blir väl fler gånger :)

Imorgon ska jag upp tidigt, nästa vecka ska jag nämligen vara mötesvärds assistent så jag ska vara på bibelskolan redan klockan sju... Jippie... Fast det visade sig att Alexander ska vara med på lovsången imorgon och även Chrsitoffer ska dit tidigt eftersom han var mötesvärd nu i veckan och ska visa lite hur man gör, så jag får ju faktiskt sällskap trots den tidiga morgonen. Så nu måste jag gå och lägga mig, för jag får väl gå upp vid sex...

Kommentarer
Postat av: Hannah

jossan, nu blir jag avundsjuk på dig. du verkar leva ett mycket bra liv där upp i uppsala! ROOOLIGT :D

2008-09-08 @ 21:25:52
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja, det går bra här! Gud har tagit hand om allt!

2008-09-10 @ 18:11:01
URL: http://handkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0