Lite plugg och lite jobb

Min dag har inte varit särskilt händelserik idag. Var i skolan och sen åkte jag hem och åt, man är så hungrig när man kommer hem! Sen fixade jag lite med mitt CV, såg nämligen att de sökte cafépersonal på ett nytt ställe så jag tänkte att jag lika gärna kunde testa att lämna in. Eftersom jag inte har någon skrivare åkte jag till bibblan men där gick det inte att skriva ut eftersom jag skrivit i Work, typiskt! Så nu måste jag tillbaka imorgon, har försökt spara det som ett Word dokument, får se omd et funkar. Annars får jag låna ett usb-minne av Christoffer som förhoppningsvis ska funka annars. Hoppas det!
Sen var det iväg att jobba och nu är jag här! Nu blir det kvällsmat och sen natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0