Lovsångskonsert ikväll

Snart ska jag iväg på en lovsångskonsert de ska ha på Livets Ord, det är en kille som heter Harald Höidal som ska spela, har aldrig hört honom innan så det ska bli kul. Han ska tydligen även spela in konsarten ikväll, så jag kommer att hamna på skiva, haha. Ska träffa några av tjejårna kvart över sju i kyrkan.
Idag var jag och jobbade och jag fick för andra gången stå i kassan! Ihh... Spännande. Arbetsledaren frågade mig och en kille vem av oss som kunde kassan bäst. "Jag har bara stått där i en och en halvtimme en gång" sa jag. "Jag har stått där i typ två minuter" sa Henrik. Så det blev jag som fick gå fram och ställa mig i kassan. De sa även att de ville ha fram mig eftersom jag pratade skånska så att jag inte skulle anklaga dem för diskriminering eller nåt :P
Det är ganska kul att stå i kassan, men jag får fråga om saker nästan hela tiden, men jag håller på att lära mig. Man får bara inte låta sig bli stressad för då går det galet. Jag tar det hellre lite lugnare och att dte blir rätt än att jag stressar, mår dåligt och så blir det fel ändå.
Nu måste jag gå! Måste äta och bli fin tills ikväll ;)


Harald Höidal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0