Nice helg

Detta har varit en nice helg utan jobb. Eller, jag jobbade i fredags men det var bara lite på dagen så det var ok. Var ju på lovsångskonsrt i fredags, han (Harald Höidal) var väldigt bra! Lyssna på honom om du får möjlighet. På lördagen vaknade jag upp och insåg att jag kunde ligga kvar och bara ta det lugnt, vilken skön känsla... Alla dnra lördagar har jag avrit tvungen att gå iväg men igår tog jag en lång frukost och sen la jag mig i sängen och läste lite i böckerna vi ska läsa. Ahh... Sen var jag och handlade lite (som vanligt) och gjorde rabarberpaj som jag skulle ha med mig på kvällen då jag skulle till Celie och Sandra eftersom Elin, min cellgruppsledare från Helsingborg, och hennes man var på besök. Men innan dess så träffade jag en vän på i stan och gick på café, det var ett jättemysigt café! Gå dit om du är i Uppsala, Café Linné heter det.
På kvällen var jag då hos Celie och Sandra och fick träffa Elin, det var jätteroligt!!! Det var så mysigt att sitta tillsammans och äta och prata och att träfa någon som redan känner en. Oh... Ja, det var mysigt.
Idag har jag varit i kyrkan, gick dit tillsammans med en annan Josefine ( våra förädrar gick på bibelskolan tillsammasn och hon är också mötesvärdassistent, född 89, lite roligt :). Sen var vi och några andra och åt nere i stan, det var trevligt :)
Nu är jag hemma och har tänkt läsa lite och göra grahamsbullar, billigare att göra eget än att köpa. Ja, så jag har haft en väligt skön och mysig helg :) Hoppas att du också haft det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0