Utelåst...

Idag hände det, jag blev utelåst... När jag gick ner till C och A för att äta hos dem så var Johanna, min inneboendekompis (långt ord) här med sin syster och tittade på film så jag tänkte inte på nycklar när jag gick ner. Det skulle jag ha gjort... När jag gick upp och skulle öppna dörren märkte jag att den var låst så jag knackade på dörren men ingen öppnade. Jippie, tänkte jag, jag är utelåst!
Jag visste inte om Johanna skulle hem till sina kusiner, för hon hade pratat om det och då vet man ju inte när hon kommer hem och Maria, den andra inneboenden, brukar komma hem runt tio. Vad göra?
Då kom precis C ut för han skulle ringa så han hjälpte mig, fast han hade varken numret till Johanna eller mria men däremot Marias syster som han ringde till och fick genom henne numret till Maria. Så ringde han Maria som var hos sin pojkvän som bor typ fem minuter härifrån så hon kom hitcyklandes och låste upp till mig. Tur!
Kände mig lite dum när jag stod där utanför, haha, men det löste ju sig till sist och nu sitter jag här i värmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0