Värsta shoppingrundan

Idag är jag trött! Har inte kunnat somna så bra den senaste veckan, hoppas jag somnar snabbt ikväll. Som rubriken säger har jag idag varit på en rejäl shoppingrunda. Efter att jag varit hemma och ätit (broccolisoppa som jag gjorde för första gången, rikigt gott faktiskt! och hyfast enkelt och billigt - vikigt nu när man ska betala själv...) cyklade jag först iväg till Helping hand som är Livets Ords second hand butik. Där hittade jag en jättesöt blommig (vad annars ;) kjol, kavel, ugnsform, tesil och besticklåda för 80 kronor. Helt okej pris...
Sedan trampade jag viadre mot Ö&B där jag köpte, ja vad var det nu?... Ähm, tejp, ströbröd, olika bönor, pasta., riskakor och nagellacksborttagning. Har jag för mig i alla fall. Efter det åkte jag till Willys där jag skulle handla bröd och mjölk, sedan blev det ju lite till, när man går där kommer man på allt man behöver. Så när jag gick där och letade efter ris så såg jag plötsligt Alexander. Han och Christoffer var också och handlade. Så då hade vi sällskap hem, så det var ju trevligt. När jag kom hem ville jag bara sova, men det gjorde jag inte för istället dammsög jag (första gången sen jag flyttade hit!) och dammade. Så nu är det rent och snyggt! Sen belönade jag mig med en testund tillsammans med Glamour. Jane Eyre och mina bibelskoleböcker får vänte lite idag...

Ikväll har jag sagt att jag ska göra kladdkaka så A och C kommer hit och gör mig sällskap, de bidrar med även med glass. Så det ska bli trevligt. Borde kanske börja baka nu, men jag sitter nog här vid datan ett litet tag till, hehe.

Kommentarer
Postat av: erika

Låter urmysigt:) är C och A killarna som bor i källaren? PUss

2008-09-04 @ 19:12:06
Postat av: Hannah

åh, jossan! det verkar som att du har det jättebra! hoppas det är så bra som det låter också! :D haha!

2008-09-04 @ 21:41:16
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja, C och A är killarna i källaren, orkade bara inte skriva ut deras namn... :P Ja, Hannah, det är faktsikt bra här uppe :) Tur,haha.

2008-09-07 @ 21:36:54
URL: http://handkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0